A la imperfeccio perfecta

Inici Foros General A la imperfeccio perfecta

Etiquetado: 

Este debate contiene 5 respuestas, tiene 3 mensajes y lo actualizó  Mireia hace 7 meses.

Viendo 6 publicaciones - del 1 al 6 (de un total de 6)
  • Autor
    Publicaciones

Laia
    Miembro

Fa algo mes de quatre mesos va neixer el meu segon fill pero no va estar gaire entre nosaltres. Aquestes son les paraules que he dit en els diversos adeus que hem anat fent i que m’agradaria compartir amb tots vosaltres que heu passat pel mateix.
    “Ja ha fet 3 mesos que vas morir per primera vegada el dia del meu aniversari (quina data mes horrorosa a partir dara) i part del meu cor es va parar i se que mai mes tornara a bategar com abans.
    Has sigut el nostre segon fill i els 44 dies que em passat junts no han sigut suficients. Vas neixer amb un problema que estavem disposats a lluitar per superar-lo, pero vas marxar massa rapid i no sabem ben be perque. Has deixat un buit dins meu que no se com podre omplir. Se que volem que tinguis mes germans o germanes a part del Bernat, pero el teu lloc ningu el podra reemplazar i sempre et tindrem present, el nostre petit Ferran.
    T’hem volgut anar enterrant als llocs de la vida que hagassis tingut i avui s’ha acabat el teu cami i descansaras per fi a casa en aquest arbre que els papes farem creixer i cuidarem amb moltes ganes i on la mama passara llargues estones llegint, estudiant, cusint i fent mitja o volent-te sentir mes aprop teu. Sant cugat hagues sigut el teu poble i aqui haguessim volgut que cresquessis i gaudissis de la casa, de les terrasses, de la bici, de la piscina , de la natura…amb els cosins, padrins i tiets i amb el teu germa amb qui t’haguessis aliat per fer trastades, t’haguessis barallat, i haguessiu fet de “jermans”.
    Tambe has passat a formar part del mar de calafell davant casa l’avi on t’haguessim banyat per primera vegada i haguessim fet mil castells, ens haguessim enterrat a la sorra, haguessim jugat a l’aigua amb el tito i les tites, haguessim visitat a la nonna, i on haguessim anat a fer un gelat al poble tot caminant amb la familia, on l’avi t’hagues cuinat el que haguessis volgut, haguessis apres a jugar a tenis, en fi, haguessim gaudit destar tots junts uns dies d’estiu.
    La teva primera ultima parada va ser el jardi del poble que el yoyo cuida amb tantes ganes, on haguessis sigut tant i tant feliç amb el teu germa i cosins, jugant, rient, mullant-te, agafant ous per pasqua, banyant-te a la piscineta, pintant el terra i fent rondinar la iaia, fent pastetes i fent i les mil i unes trapellades…totes aquestes coses que per desgracia no podras arribar a fer mai fill meu.
    La mama et troba moltissim a faltar pero lo unic que em consola, la veritat, es que se que si de veritat existeix un altre vida tinc un bebe per cuidar la resta de l’eternitat i la mama gaudira moltissim de fer-ho.
    T’estimo molt imperfeccio perfecta…siguis on siguis!”

Mireia
    Participante

Hola Laia,
    sento moltíssim la perdua del Ferran. Suposo que vau passar uns 44 dies molt tristos i molt feliços a la vegada.
    He trobat preciós això d’enterrar una miqueta del Ferran a cada lloc significatiu del que hagués estat la seva vida.
    Jo també visc a Sant Cugat. Hi vaig anar a viure fa 3 anys després de perdre a la nostra nena. I aquí a Sant Cugat no he compartit mai la meva experiència amb ningú. Així que si vols que ens trobem per fer un cafè i poder tenir algú amb qui parlar, estaré encantada. Et deixo el meu mail.mag19970614@gmail.com
    Una abraçada

Cristina
    Participante

Hola Laia…

què maco el que heu decidit fer. Me n’alegro molt 🙂

Mireia, a Sant Cugat s’ha iniciat fa poquet un grup de Dol al que hi hem anat la Laia i jo. T’esperem si en tens ganes 🙂 jo fa 10 mesos que vaig perdre el meu tercer fill, el Xavi, a dues setmanes de sortir de comptes.

Pots preguntar a les noies d’anhel: https://www.anhelvalles.org/

Mireia
    Participante

Gràcies per la info Cristina. Potser ens veiem aquest divendres, llavors?

Cristina
    Participante

Hola!
    no…. aquest divendres no podré venir 🙁 però trobaràs la Mercè, la Laia i altres mares maquíssimes que segur que us ajuden. A mi m’aniria super bé conéixe’t perquè sempre he estat la que feia més temps que ho vam passar… m’agradaria saber com ho heu portat aquests anys 🙂 quina pena no poder venir!
    Ens trobem a la propera 🙂
    Cristina

Mireia
    Participante

Oh, quina pena! Doncs a la propera!

Viendo 6 publicaciones - del 1 al 6 (de un total de 6)

Debes estar registrado para responder a este debate.