Ahir vas fer 3 anys

Inici Foros General Ahir vas fer 3 anys

Este debate contiene 1 respuesta, tiene 2 mensajes y lo actualizó  Daniel hace 3 años, 5 meses.

Viendo 2 publicaciones - del 1 al 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Publicaciones

S
    Participante

Ahir va fa tres anys que et vam conèixer i que et vam perdre…. 3 anys! Ja saps que a casa pensem molt en tu, amb en Teo és amb qui més en parlo, és tant maco pobret…. Encara em diu allò de construir una escala moooolt alta per venir-te a buscar….Ahir vam plorar-te plegats… al cotxe baixant de Girona….

Ja saps que tinc un projecte entre mans amb ell, precisament és un petit homenatge que et volem fer, i tant de bo puguem ajudar a altres famílies que com la nostra ha hagut de patir la pèrdua d’un fill. Volem fer un petit llibre amb dibuixos explicant la nostra història, però dirigida a nens petits; per mi va ser molt dur haver d’explicar-li al Teo i fer-li entendre que tu ja no tornaries, bé que ell mai et tindria….

A la Bruna li hem ensenyat a dir Pau, ho diu però no sap ni de qui parlem ni qui ets, però ho sabrà; saps que li explicaré quan cregui que pot entendre-ho… És més jo crec que serà la primera a qui llegirem el nostre petit llibre…
    El Teo l’altre dia li va ensenyar la foto que tenim de la última ECO en alta resolució que em vaig fer, i li deia, mira Bruna, aquest és el Pau, el nostre germà…. buffff….

Perdre’t va ser molt dur, al principi semblava un camí sense sortida…. però el temps va anar fent més suportable la situació. Tot i que jo sempre dic que amb tu vaig perdre una part de mi, ara he après a viure-hi…. Saps que t’estimo, que et ploro i que t’enyoro…. i que tot i que sempre he dit, que només tindria dos fills, ara en tinc tres i si pogués demanar un desig saps quin seria; tenir-te!

Ara fa poc, has tingut visita, oi? Ha mort la mareta, la teva besàvia i ja li vaig dir que et fes un fort petó de part de la mami…. del papi, i dels teus germans, Teo i Bruna.

Una abraçada de part de tota la família.

T’estimem Pauitos, t’estimem petit.

Daniel
    Miembro

Molt bonic…

Viendo 2 publicaciones - del 1 al 2 (de un total de 2)

Debes estar registrado para responder a este debate.